Wat een ontwikkelingen allemaal in de markt. Het is niet bij te houden. Je wilt steeds sneller, vaker en completer schakelen en dan moet je stappen zetten om voor de muziek uit te blijven lopen. Reden voor ons om onze activiteiten en online posities weer eens op een rijtje te zetten. Je moet blijven innoveren en zeker niet stilstaan.
Luisteren naar de markt, dat is de eerste vereiste. Dit jaar vroegen lezers en leden waarom we niet extra aandacht aan de vleesindustrie geven. Van alle sectoren in de voedingsindustrie is deze het meest in beweging en ligt zwaar onder vuur. Tijdens de OSV-zomerbarbecue heb ik aangekondigd dat we er gehoor aan geven en in september starten met een katern Vleesindustrie, waarin we de informatie specifiek voor deze sector bundelen.
Ik vroeg aan de aanwezige leden of ze verhalen met ons wilden delen voor het nieuwe katern en werd meteen overspoeld met aanbiedingen. De eerste twee edities zitten al vol met mooie reportages. Dank jullie wel daarvoor! Het is een goed gevoel als je samen stappen kunt zetten.
De OSV en vakblad Voedingsindustrie horen bij elkaar. Wij krijgen onze informatie direct van de bron (onze leden) en delen deze kennis met 3.000 foodproducenten via het vakblad. Vakblad Voedingsindustrie heeft een nieuw eigentijds logo en de printeditie heeft een nieuw glossy jasje gekregen.
Online hebben we ook stappen gezet: de OSV heeft nu een eigen segment op dit portal dat volledig is vernieuwd en weer helemaal eigentijds gekleed in een fris jasje. Met meer en nog actuelere informatie, overzichtelijker en met veel moderne communicatiemogelijkheden om onze, maar ook jullie doelgroep te bereiken.
Saskia Stender
Bron: © b2b Communications