Frisse, speelse campagne voor snacks zonder vlees
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

Frisse, speelse campagne voor snacks zonder vlees

  • 12 oktober 2020

Le Duc, specialist in vegetarische snacks, al produceert jaren voor internationale business-to-business klanten. 

Het familiebedrijf uit Stellendam was in 1998 de eerste die de van oorsprong Amerikaanse appetizer Onion Rings in Europa produceerde. Toch is er in eigen land nooit echt gecommuniceerd over de mogelijkheden en het assortiment. Met een frisse, speelse digitale campagne en verschillende heerlijke nieuwe producten benadert Le Duc nu eindverwerkers in binnen- en buitenland. Een nieuw logo en een nieuwe website vertellen het verhaal van het merk.

Snackables

“Dat vegetarisch snacks lekker moeten zijn, spreekt voor zich”, vindt Dick den Hertog, oprichter van Le Duc en opgegroeid tussen de uien- en aardappelvelden. “We beseffen wij dat we alleen van de beste ingrediënten uit de natuur een lekker product kunnen maken. In een tijd waarin steeds meer mensen bewust vlees minderen, is het belangrijk dat je ook buitenshuis je gasten kunt laten genieten van ‘snacken zonder vlees’. De manier waarop je dat presenteert is bepalend voor de verkoop,” vervolgt hij. “Ons doel is klanten te inspireren om snacks zonder vlees vaker op het menu te zetten, zowel in de consumenten-  als in de foodservicemarkt. Binnenkort verzenden we de tweede editie van ons nieuwe digitale inspiratiemagazine Snackables. Op onze vernieuwde website geven we tips voor presentaties voor verschillende foodservicekanalen.” 

Naast het bestaande assortiment introduceert het merk een range nieuwe Veggie Burgers en Goat Cheese Bites. De komende jaren verwacht Dick regelmatig nieuwe producten op de markt te brengen.

www.Leduc-food.nl

Bron: Le Duc Food