In de aanloop naar de zomer hebben we het druk gehad in de netwerken. We hebben elkaar vaak gezien op de door ons georganiseerde evenementen en bijeenkomsten, en dat sluiten we af met de traditionele Zomerbarbecue. We hebben van elkaar en van de sprekers op de bijeenkomsten en tijdens de bedrijfsbezoeken weer de nodige informatie verkregen. Kennis delen is één van de pijlers van de OSV en YFM.
Naast het oh zo belangrijke persoonlijke contact is ons motto: crossmediaal.
We verspreiden vakblad Voedingsindustrie naar alle foodproducenten in Nederland, maar daarmee zijn we er nog niet. Er ligt nog zo’n grote markt buiten onze grenzen.
We hebben dit voorjaar dan ook keihard gewerkt aan de ontwikkeling van een compleet nieuwe site voor vakblad Voedingsindustrie. We zijn nu klaar voor 2020. Door een krachtige SEO zijn we optimaal vindbaar en vliegen we naar boven in Google.
Het vakblad is volledig vertaald naar het Engels, de website is tweetalig en daardoor ook voor de buitenlandse markt goed vindbaar en leesbaar: hoezo grenzen? Iedereen, over de hele wereld, kan vrij alle artikelen lezen zonder enige vorm van abonnement. Wij staan voor vrije kennisvergaring. In tegenstelling tot veel van onze collega-uitgevers die alleen werken met abonnementen, ook online. Die drempel hebben wij weggelaten.
Voor onze adverteerders hebben we een zichtbare plek gecreëerd in de nieuwe layout. Uiteindelijk gaat iedereen voor optimale exposure en daar werken wij graag aan mee.
Samen zetten we Nederland nog beter op de kaart.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt!
Saskia Stender
Bron: Vakblad Voedingsindustrie 2015