OSV in een nieuw jasje
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

OSV in een nieuw jasje

  • 11 september 2017
  • Door: Saskia Stender

Tijdens de zomerbarbecue juni jl. is het nieuwe logo van de Ondernemers Sociëteit Voedingsindustrie (OSV) gepresenteerd aan de ruim 100 aanwezigen. 

Het nieuwe logo is de eerste stap naar een complete upgrade van de OSV. Dit netwerk voor ondernemers werkzaam in de voedingsindustrie aangevuld met professionals van kennisinstellingen bestaat al 24 jaar en daar zijn we trots op. We hebben ca 300 leden: vnl. beslissers in de voedingsindustrie. Met diverse bijeenkomsten per jaar biedt de OSV de gelegenheid elkaar op ontspannen wijze te ontmoeten, en creëren we mogelijkheden voor functionele kennisoverdracht en het leggen van (nieuwe) contacten.
Business to business contacten tussen bedrijven uit onze sector spelen onbetwist een belangrijke rol in succesvol ondernemerschap. Deelname aan het netwerk draagt dan ook bij aan het onderhouden van een relevant relatienetwerk in de voedingssector.
Zeker in dit digitale tijdperk is het van belang elkaar persoonlijk te blijven ontmoeten, dit schept vertrouwen en zorgt voor een hoog gunaspect.

Vernieuwing

Het netwerk is 24 jaar geleden opgestart als netwerk voor de vleessector. In de loop der jaren is de OSV uitgebreid met spelers uit de hele foodsector. Met het nieuwe logo willen we benadrukken dat de OSV een branche-overschrijdend netwerk is. Het logo is daarom opgebouwd uit de kleuren van de diverse sectoren in food. Blauw staat voor vis, groen voor agf, rood voor vlees en geel voor zuivel en brood. 

www.osvnetwerk.com

Bron: © Ondernemers Sociëteit Voedingsindustrie