BigData: iedereen heeft het erover en ziet het belang er van in, maar hoe pak je dat aan? Hoe moet je hier mee omgaan? Samenwerken, nog zo’n toverwoord. Het is broodnodig, op vele vlakken. Maar met wie wil je, of durf je, in zee te gaan?
Wij durven zo’n stap te zetten. Wie wij zijn? Vakblad Voedingsindustrie, Wallbrink Crossmedia en Left Loyalty BV. Deze partijen ontsluiten samen de BigData in Food. We maken gebruik van elkaars kennis, kracht en middelen, en versterken elkaar. Left Loyalty implementeert de hardware en software, Wallbrink verzorgt de marketingstrategie van het concept en vakblad Voedingsindustrie is de spreekbuis naar de markt.
Waarom we dat doen? Om onze kennis te delen! Om onze lezers, klanten en relaties te helpen met de eerste stappen op het gebied van BigData. Want je komt geen stap verder door er alleen maar over te praten; je moet het gewoon gaan dóen. Gezien onze roots in food beginnen we met BigDataInFood.com.
Weg met al die verschillende systemen waarmee je probeert te achterhalen wat je klant denkt en doet. Alle beschikbare data in één grote overzichtelijke bak, waar je vervolgens heel eenvoudig de broodnodige gegevens uit kunt filteren. Je hebt meer data tot je beschikking dan je denkt en meer informatie in huis dan je kunt bevatten.
We hebben gekozen voor een eenvoudig instapmodel, waar je al enorm veel mee kunt monitoren. En wil je meer, dan ga je gewoon een stapje hoger. Zo groeien we op ons eigen tempo mee in de wereld van BigData. Blader maar gauw door!
Saskia Stender
Bron: © Vakblad Voedingsindustrie 2016