Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
AkzoNobel heeft op 22 mei tijdens het eerste MFC Event in Rosmalen de MFC Innovatie Trophy gewonnen in de categorie vlees met het mineraalzout OneGrain®. De ingezonden producten waren bereid met het mineraalzout en bevatten daardoor 33% minder zout. De producten werden geroemd vanwege de hoge culinaire kwaliteit en de heldere structuur. ,,Alle elementen klopten. De producten hadden een optimale smaak, een heldere structuur en een hoge culinaire kwaliteit”, vertelt juryvoorzitter en keurmeester Paul van Trigt. De keurmeesters hebben niet meegewogen dat de producten 33% minder zout bevatten dan de reguliere variant. ,,Ook producten met minder zout moeten voor ons aan de hoogste normen voldoen”, aldus Van Trigt. Tom van Zeeburg, sales manager bij AkzoNobel, is trots dat de producten met het mineraalzout OneGrain® hebben gewonnen. ,,Keukenzout is één-op-één te vervangen door OneGrain®. Dit heeft geen invloed op de smaak, consistentie, houdbaarheid en de culinaire kwaliteit.”
Bron: MFC
Vakblad Voedingsindustrie is een project van b2b Communications BV
© COPYRIGHT 2024 VOEDINGSINDUSTRIE | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN
Powered by Wallbrink Crossmedia © 2024
Een abonnement kost € 80,- exclusief 9% BTW per jaar.
Wij werken conform de privacywetgeving. Na uw aanmelding ontvangt u een e-mail met een bevestigingslink. Pas nadat u deze link heeft aangeklikt bent u geregistreerd als ontvanger van de nieuwsbrief. Vindt u de mail niet in uw inbox, kijk dan ook bij ongewenste e-mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec