In februari 2015 zijn we met de OSV bij TechAcademy Food van ROVC geweest. Zij stelden een ruimte ter beschikking voor de workshop ‘Krijg grip op je e-mailmarketing’. De presentatie werd gegeven door John Wallbrink van de Wallbrink Crossmedia Groep. Zijn zoon Jeroen gaf een live demonstratie van Flitznieuws, waaruit vooral bleek dat het technisch allemaal niet zo moeilijk is. Met een half uurtje heb je een nieuwsbrief klaar.
Maar eerst moet je je afvragen waarom je een nieuwsbrief verstuurt, en naar wie. En of je het wel moet doen. Voors en tegens werden tegen elkaar afgewogen. De wetgeving, de does and don’ts, hoe kom je aan waardevolle content; we hadden nog wel een paar uur door kunnen gaan. Er komt een vervolg, met het thema ‘e-mailmarketing en lead nurturing’.
Operators en Technische Dienst-medewerkers leveren een grote bijdrage aan het rendement van productielijnen. Daar heeft u goed opgeleide medewerkers voor nodig. De TechAcademy Food van ROVC biedt cursussen en beroepsopleidingen speciaal samengesteld voor de foodindustrie. Meer informatie?
Ga naar www.techacademyfood.nl.
Bron: Vakblad Voedingsindustrie 2015