Wilko Fruit opent buitendeuren
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

Wilko Fruit opent buitendeuren

  • 15 april 2014

Dankzij een AFIM® Luchtwand (hoge druk luchtgordijn) kan Wilko Fruit bv / Gaudias ook tijdens de warme zomermaanden haar buitendeur (van wel vier meter hoog) geopend houden zonder koudeverlies. De luchtwand geeft de AGF-onderneming een open karakter, wat naar verwachting de verkoopcijfers positief zal beïnvloeden. Ook het personeel is zeer te spreken over de ‘onzichtbare deur’: ,,We hoeven niet meer van de heftruck af te stappen om naar buiten te komen. Bovendien blijven ook de producten in de buurt van de opening prima op temperatuur.” De luchtwand levert een aanzienlijke energiebesparing op. In opdracht van Wilko Fruit stelde Air In Motion een besparingsberekening op, op basis waarvan de terugverdientijd 1 tot 2 jaar is.

www.airinmotion.nl

Bron: AFIM