Voor voedingsproducenten is de verpakking onlosmakelijk verbonden met hun product en productieproces. Blijf op de hoogte van de nieuwste trends, uitdagingen en oplossingen in verpakken: kom op 10, 11 of 12 april 2018 naar Jaarbeurs Utrecht, voor Packaging Innovations, het marketing- en designevent voor verpakkingen en display. Verdeeld over drie dagen is er bovendien een inspirerend conferentieprogramma samengesteld.
Packaging Innovations is gelijktijdig met Empack. Zo ontstaat, gebundeld onder één dak, het grootste verpakkingsevenement van Nederland.
Op dinsdag 10 april is er het ‘Shopper Marketing Update Live! Event’, dat leveranciers, innovatiepartners en verpakkingsexperts op dynamische wijze samenbrengt, onder leiding van neuromarketing Expert Martin de Munnik. Op woensdag 11 april draait het om de vraag ‘Wat inspireert de millennials en generatie Z in hun keuzeproces?’. Jan-Willem Bruggenwirth (The Creative Directorate), Debby van Adrichem (YoungWorks) en Martin de Munnik (Neurensics) vertellen over trends en ontwikkelingen in succesvol verpakken. Nicolette Hulsebos, hoofdredacteur van FONK Magazine, is dagvoorzitter en panelleider.
Bijzonder is de exclusieve samenwerking met Pentawards: een prestigieuze, wereldwijde competitie om het beste verpakkingsontwerp. Tijdens de Pentawards Conference op donderdag 12 april vertellen lokale en internationale designgoeroes en eerdere Award-winners over het creatieve denk- en ontwerpproces dat de basis vormde voor hun winnend ontwerp.
www.jaarbeurs.nl
www.easyfairs.com/packaging-innovations-2018/
Bron: © Easyfairs