Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Tijdens de internationale voedingsmiddelenvakbeurs SIAL in Parijs lanceerde de VanDrie Group haar nieuwe merk JAN voor convenience producten. Onder het merk vallen producten als de kalfsburger en pulled kafsvlees. Later wil het bedrijf nog meerdere gemaksproducten toevoegen aan het assortiment van JAN. De producten van JAN bestaan uit hoogkwalitatieve vleesdelen zoals de schouders en nek voor de kalfsburger, bevatten minder zout, en via een QR-code kunnen consumenten nadere informatie over JAN inzien. Het merk wordt wereldwijd uitgerold.
Bron: © VanDrie Group
Vakblad Voedingsindustrie is een project van b2b Communications BV
© COPYRIGHT 2024 VOEDINGSINDUSTRIE | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN
Powered by Wallbrink Crossmedia © 2024
Een abonnement kost € 80,- exclusief 9% BTW per jaar.
Wij werken conform de privacywetgeving. Na uw aanmelding ontvangt u een e-mail met een bevestigingslink. Pas nadat u deze link heeft aangeklikt bent u geregistreerd als ontvanger van de nieuwsbrief. Vindt u de mail niet in uw inbox, kijk dan ook bij ongewenste e-mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec