Naar 50% minder vleesproductie in 2030
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

Naar 50% minder vleesproductie in 2030

  • 14 september 2020

Stegeman, het Nederlandse merk van de Sigma Food Group wil de negatieve milieu-impact van de vleesindustrie verkleinen en streeft naar 50% minder vleesproductie in 2030. Het bedrijf streeft naar het verkleinen van de milieu-impact en het vergroten van dierenwelzijn in de vleesindustrie. Ze slaan de handen ineen met pr-bureau Blyde Benelux. Stegeman breidt het assortiment uit met verschillende vegetarische producten. Daarnaast introduceren ze  in samenwerking met Blyde de ‘Veggie Thursday’. Een vaste dag in de week vegetarisch eten helpt volgens Stegeman een stap in de juiste richting naar gedragsverandering. 

www.stegeman.nl 
www.blyde.be

Bron: Stegeman, Blyde