Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Stegeman, het Nederlandse merk van de Sigma Food Group wil de negatieve milieu-impact van de vleesindustrie verkleinen en streeft naar 50% minder vleesproductie in 2030. Het bedrijf streeft naar het verkleinen van de milieu-impact en het vergroten van dierenwelzijn in de vleesindustrie. Ze slaan de handen ineen met pr-bureau Blyde Benelux. Stegeman breidt het assortiment uit met verschillende vegetarische producten. Daarnaast introduceren ze in samenwerking met Blyde de ‘Veggie Thursday’. Een vaste dag in de week vegetarisch eten helpt volgens Stegeman een stap in de juiste richting naar gedragsverandering.
Bron: Stegeman, Blyde
Vakblad Voedingsindustrie is een project van b2b Communications BV
© COPYRIGHT 2024 VOEDINGSINDUSTRIE | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN
Powered by Wallbrink Crossmedia © 2024
Een abonnement kost € 80,- exclusief 9% BTW per jaar.
Wij werken conform de privacywetgeving. Na uw aanmelding ontvangt u een e-mail met een bevestigingslink. Pas nadat u deze link heeft aangeklikt bent u geregistreerd als ontvanger van de nieuwsbrief. Vindt u de mail niet in uw inbox, kijk dan ook bij ongewenste e-mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec