We're currently searching through more than 4,000 articles, just a moment's patience...
We're currently searching through more than 4,000 articles, just a moment's patience...
Stegeman, het Nederlandse merk van de Sigma Food Group wil de negatieve milieu-impact van de vleesindustrie verkleinen en streeft naar 50% minder vleesproductie in 2030. Het bedrijf streeft naar het verkleinen van de milieu-impact en het vergroten van dierenwelzijn in de vleesindustrie. Ze slaan de handen ineen met pr-bureau Blyde Benelux. Stegeman breidt het assortiment uit met verschillende vegetarische producten. Daarnaast introduceren ze in samenwerking met Blyde de ‘Veggie Thursday’. Een vaste dag in de week vegetarisch eten helpt volgens Stegeman een stap in de juiste richting naar gedragsverandering.
Source: Stegeman, Blyde
Vakblad Voedingsindustrie is a project of b2b Communications BV.
© COPYRIGHT 2024 VOEDINGSINDUSTRIE | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN
Powered by Wallbrink Crossmedia © 2024
Een abonnement kost € 80,- exclusief 9% BTW per jaar.
We work in accordance with the privacy legislation. After your registration you will receive an e-mail with a confirmation link. Only after you have clicked on this link will you be registered as a recipient of the newsletter. If you can't find the e-mail in your inbox, please also look at unsolicited e-mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec