Het managementteam heb ik met zorg samengesteld waarbij ik niet gekozen heb voor ja-knikkers. Mart de Koning, John van Balen en het serviceteam zijn kanjers op hun vakgebied. Met hen kun je elke oorlog winnen omdat ze in alle situaties oog blijven houden voor het MULTIVAC belang op lange termijn.
Het voelt top dat we ook echt kunnen spreken van een “team“ dat er onvoorwaardelijk voor elkaar is en altijd achter elkaar blijft staan. We zijn zeer dynamisch en nemen ook direct beslissingen zodra een onderwerp volledig uitgesproken is. Ik realiseer mij dat dit voor sommige personeelsleden wel eens erg snel gaat!
Natuurlijk wordt er binnenskamers wel eens stevig gediscussieerd en zijn er uiteenlopende meningsverschillen maar daar houd ik van. Ook dan is fairplay en het MULTIVAC belang dienen op lange termijn bepalend voor de uitkomst. Iedereen van het MT weet ook dat het altijd om de performance naar de klant gaat.
Dit MT is een belangrijk fundament dat ons de afgelopen jaren heeft gebracht waar we nu staan. Gelukkig zien we nog volop kansen en zijn er mooie uitdagingen voor verdere groei in de toekomst.
Elise van de Geer, onze Office manager heeft MULTIVAC ook hoog in het vaandel staan. Zij is het eerste aanspreekpunt voor de telefoon, weet feilloos de weg in de organisatie. Ze is verantwoordelijk voor HR en daarnaast beheert zij het wagenpark, een echte duizendpoot, onmisbaar in iedere organisatie.
Het verkoopteam van MULTIVAC bestaat uit 14 personen, waarvan 7 accountmanagers. Evert Wichers en Patrick Geerts hebben ieder een regio en benaderen vooral nieuwe bedrijven. Evert werkt in het noorden van Nederland en Patrick in het zuiden. De scheidslijn ligt zo rond de A12. Daarnaast hebben we 3 Key Account Managers, Robert Ruesen, Ton van den Bosch en Hans Schalkwijk. Zij hebben ieder een vaste groep van grotere bedrijven met wie ze contact onderhouden.
Het team projectmanagers bestaat uit Paul Bons, Peter Schutte en Robert van Helden. Zij ondersteunen de accountmanagers met het specificeren, berekenen en uitwerken van machines en naleveringen in offertes en het verder opvolgen van de projecten.
Steeds vaker wordt ons gevraagd om ook de verpakkingsmaterialen te leveren. Dit wordt door André Baars verzorgd. Hij werkt hierbij samen met Yentle de Jong die voor hem de administratieve en logistieke zaken regelt.
Met de overname van TVI en de ontwikkeling van slicers door MULTIVAC is Roger Wijngaards voor deze productgroep bij ons komen werken als accountmanager in de Benelux.
Saskia Cooman ontfermt zich als new business manager over alle nieuwe ontwikkelingen en marketing gerelateerde zaken. En een centrale rol is weggelegd voor Karien van Bemmel die alle overige administratieve taken op de afdeling verzorgt zoals bijvoorbeeld het archiveren van alle opgeleverde projecten.
De financiële afdeling bij MULTIVAC bestaat uit 5 personen. Buiten de normale administratieve werkzaamheden vindt op deze afdeling het bestellen van de machines plaats.
Buiten de vele kleine taken zijn de hoofdtaken als volgt verdeeld;
Aagje Nell is verantwoordelijk voor de binnenkomende en de uitgaande betalingen. Tevens is zij verantwoordelijk voor het facturen van de verkochte machines en de service-uren.
Erma Smit is degene die de verkochte folie factureert, de kostenfacturen boekt en het debiteurenbeheer onder haar hoede heeft. Samen met Marco de Groot is zij verantwoordelijk voor het bestellen van machines.
Marco zorgt ook voor de facturatie van de spareparts en de overurenadministratie van onze monteurs. Naast zijn assistentie bij de maand- en jaarafsluiting werkt Paul Bedijn door zijn enorme SAP kennis continu aan het monitoren en verbeteren van onze SAP processen.
Het serviceteam van MULTIVAC bestaat (nu nog) uit 29 personen, waarvan 19 fieldservice engineers en 10 backoffice collega’s.
De fieldservice engineers verzorgen alle werkzaamheden in het veld met vakmanschap en passie.
Gerard van der Meer en Hans Bunnik nemen de actuele en lange termijn planningen voor hun rekening. Zij werken nauw samen met Mark Luiken en Gerard Brockhoff, die op de helpdesk borg staan voor een vlotte afhandeling van technische vragen. Onderdelen en bestellingen vanuit de webshop, worden in ons warehouse gecoördineerd door Tom Sluijs, Arco Zaad en Vincent Kaya.
In onze customer care worden onderhoudscontracten verzorgd door Willem Feer en wordt uiteenlopende administratieve hulp verzorgd door Joke Boele en Carla van der Waaij.
Ons organigram met rechtstreekse telefoonnummers en email adressen is verkrijgbaar bij Carla van der Waaij en wordt bij ieder bezoek afgegeven door Willem Feer.
Bron: © James Media