Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Albert Heijn start met de volgende stap van de geleidelijke invoering van het onafhankelijk voedselkeuzelogo Nutri-Score. Vanaf 3 januari 2022 is de Nutri-Score van 6.000 eigen-merkproducten zichtbaar op elektronische prijskaartjes in winkels en staat het voedselkeuzelogo bij producten in de app en op ah.nl. Ook krijgen meer eigen-merkproducten in de komende maanden stap voor stap Nutri-Score op de verpakking. Albert Heijn informeert klanten uitgebreid en onderzoekt de komende maanden hoe zij Nutri-Score ervaren.
Marit van Egmond, algemeen directeur Albert Heijn: “Met Albert Heijn willen we samen beter eten bereikbaar maken. Voor iedereen. En een gezonde leefstijl is belangrijker dan ooit. Daarom zijn wij al langere tijd groot voorstander van de invoering van Nutri-Score. We zijn ervan overtuigd dat dit voedselkeuzelogo onze klanten helpt een gezondere keuze te maken. En niet alleen voor een product met een A- of B-score, maar ook voor een product met een D-score in plaats van een E-score. Iedere stap telt!"
Bron: Albert Heijn
Vakblad Voedingsindustrie is een project van b2b Communications BV
© COPYRIGHT 2024 VOEDINGSINDUSTRIE | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN
Powered by Wallbrink Crossmedia © 2024
Een abonnement kost € 80,- exclusief 9% BTW per jaar.
Wij werken conform de privacywetgeving. Na uw aanmelding ontvangt u een e-mail met een bevestigingslink. Pas nadat u deze link heeft aangeklikt bent u geregistreerd als ontvanger van de nieuwsbrief. Vindt u de mail niet in uw inbox, kijk dan ook bij ongewenste e-mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec