Workshop: De internetrevolutie ontstaan door Chat GPT
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op
07 mrt
Dit evenement is reeds geweest.

Work­shop: De in­ter­ne­t­re­vo­lu­tie ont­staan door Chat GPT

  • 07 maart 2023
  • Locatie: GIESSEN
  • Tijd: 13:30

Hoe gaan we in de toekomst zoeken naar informatie op internet? Hoe breng jij in de toekomst je merkverhaal tot leven? En vooral, hoe blijf je als bedrijf in de spotlight én vindbaar? Hoe zorg jij voor traffic naar je website en hoe krijg je je leads in de nieuwe wereld? Want dat gaat rigoureus veranderen. 

Je hebt vast wel gehoord van Chat GPT, een populaire kunstmatige intelligentie app die zo goed als alles voor je kan schrijven (artikelen, persberichten, linkedin posts, werkstukken, blogs of tweets, etc). Het is een slimme chatbot die in heel natuurlijke taal met je kan praten, en allerlei complexe opdrachten met gemak uitvoert. Het internet ontploft hierover, we zien bedreigingen, we zien kansen...

Feiten:

  1. Chat GPT, Bing Chat en Google BARD zijn er, daar kunnen we niet meer omheen!
  2. Bedrijven moeten meer content maken om überhaupt nog vindbaar te zijn op internet.
  3. Je moet leren omgaan met de chatbots om er je voordeel uit te halen.

Hoe blijf jij met je bedrijf vindbaar tussen al dit ‘contentgeweld’?

Wellicht heb je Chat GPT al eens uitgeprobeerd. Heb je de chatbot vragen gesteld, maar ben je nog niet onder de indruk van de antwoorden. Dat is het verschil van het stellen van een simpele vraag of het stellen van een goed geformuleerde vraag. Daar moet je als bedrijf op inspelen, zorg ervoor dat jij het antwoord geeft op een vraag. Hoe kom jij als expert, als bron van het antwoord naar voren? Hoe garandeer jij je traffic naar jouw website?

John Wallbrink heeft ons wegwijs gemaakt in deze internetrevolutie. We gingen naar huis met een bak aan kennis over dit onderwerp en een checklist over hoe we er meteen mee aan de slag kunnen gaan. 

Met dank aan de gastvrijheid van Nutrilab

Nutrilab is een gespecialiseerd commercieel laboratorium met een heldere visie op voedselveiligheid. Dankzij een klantgerichte aanpak en voortdurende investeringen in kennis en technologie heeft Nutrilab zich kunnen ontwikkelen als partner in voedselveiligheid voor bedrijven en organisaties actief in de agro-food sector. Nutrilab is een sterke speler voor onderzoek van voedingswaarde, contaminanten, allergenen en GMO. Tevens voert Nutrilab veel microbiologisch en microscopisch onderzoek uit. Verder voert Nutrilab diverse onderzoeken uit zoals houdbaarheid (challenge testen), verslepings- en homogeniteit onderzoek, verhandelbaarheidsrapporten, labelcontrole en diverse andere analyses.