KTBA en SyncForce gaan samenwerken
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

KTBA en SyncForce gaan samenwerken

  • 28 februari 2020

KTBA en SyncForce zijn een samenwerking aangegaan om de foodsector efficiënt productinformatiebeheer te bieden. Nu kunnen productinnovaties sneller worden gelanceerd en kosten bespaard.

Levensmiddelenproducenten willen snel nieuwe en verbeterde producten op de markt brengen. Hiervoor moet de productinformatie worden gedeeld met retailers. Dit was een arbeidsintensief proces, maar nu kan met één druk op de knop de informatie naar de databasesystemen van alle klanten worden gecommuniceerd. SyncForce en KTBA bieden een totaal concept van software, consultancy en projectmanagement om organisaties maximaal te laten presteren.

Jacob Schilstra, directeur Business Development KTBA: “Wij zien bedrijven veel energie steken in de digitale communicatie met datapools, retailerdatabases, webshops en drukkerijen. Nu bieden we een state-of-the-art pakket dat bedrijven met een ‘1 druk op de knop-oplossing’ perfect ondersteunt bij lastige en tijdrovende processen.”

Hans van de Berg, Partner Alliance Manager SyncForce: “We zien een sterk groeiende belangstelling voor onze ‘strategy-to-market’ oplossingen. Met KTBA hebben we een uitstekende implementatiepartner gevonden die de juiste kennis heeft om onze softwareoplossingen efficiënt te implementeren. Klanten zijn erg blij met hun performance in portfolio management, productontwikkeling, productinformatiebeheer en digitale communicatie.”

Bron: © KTBA