Met een groei mindset en investering in technologieën, kunnen foodbedrijven flinke verbeteringen doorvoeren. Ontdek hoe digitalisering de basis legt voor succes bij Tony’s Chocolonely, FrieslandCampina en Herman Jansen.
In de dynamische wereld van de voedings- en drankenindustrie zijn innovatie, schaalbaarheid en strategische besluitvorming essentiële ingrediënten voor succes. Als brancheprofessional ken je deze realiteit goed en moet je altijd de vinger aan de pols houden in de markt om de concurrentie voor te blijven.
Ben je benieuwd hoe digitalisering de basis legt voor succes bij andere voedings- en drankenbedrijven? Kom dan op woensdag 17 april naar een Exclusief Event op locatie met Herman Jansen Beverages in het Jenever Museum in Schiedam.
Om te ontdekken wat bedrijven nodig hebben om groei te stimuleren, heeft Aptean in samenwerking met marktonderzoeksbureau B2B International een uitgebreid onderzoek uitgevoerd in de voedselproductie- en distributiesector van de Benelux. Het resultaat is het ‘2024 Trendrapport voor de voedings- en drankensector’, dat belangrijke trends in de sector onthult, van uitdagingen in de supply chain tot het groeiende belang van technologie. Door deze inzichten te gebruiken, kunnen bedrijven de kansen maximaliseren om hun merk in de toekomst te laten groeien en bloeien. Een aantal van deze trends:
Door een groei mindset toe te passen en te investeren in technologieën die cruciale inspanningen verbeteren, zoals de zichtbaarheid van de supply chain en de optimalisatie van productieactiviteiten, kunnen voedings- en drankenbedrijven de komende vijf jaar aanzienlijke verbeteringen bewerkstelligen.
Ben je benieuwd hoe digitalisering de basis legt voor succes bij andere voedings- en drankenbedrijven? Kom dan op woensdag 17 april naar een Exclusief Event op locatie met Herman Jansen Beverages in het Jenever Museum in Schiedam.
Bron: Aptean