Basis voor succes bij Tony’s en FrieslandCampina
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

Basis voor succes bij Tony’s en Friesland­Cam­pina

  • 28 maart 2024

Met een groei mindset en investering in technologieën, kunnen foodbedrijven flinke verbeteringen doorvoeren. Ontdek hoe digitalisering de basis legt voor succes bij Tony’s Chocolonely, FrieslandCampina en Herman Jansen. 

In de dynamische wereld van de voedings- en drankenindustrie zijn innovatie, schaalbaarheid en strategische besluitvorming essentiële ingrediënten voor succes. Als brancheprofessional ken je deze realiteit goed en moet je altijd de vinger aan de pols houden in de markt om de concurrentie voor te blijven.

Ben je benieuwd hoe digitalisering de basis legt voor succes bij andere voedings- en drankenbedrijven? Kom dan op woensdag 17 april naar een Exclusief Event op locatie met Herman Jansen Beverages in het Jenever Museum in Schiedam.

2024 Trendrapport voor de voedings- en drankensector

Om te ontdekken wat bedrijven nodig hebben om groei te stimuleren, heeft Aptean in samenwerking met marktonderzoeksbureau B2B International een uitgebreid onderzoek uitgevoerd in de voedselproductie- en distributiesector van de Benelux. Het resultaat is het ‘2024 Trendrapport voor de voedings- en drankensector’, dat belangrijke trends in de sector onthult, van uitdagingen in de supply chain tot het groeiende belang van technologie. Door deze inzichten te gebruiken, kunnen bedrijven de kansen maximaliseren om hun merk in de toekomst te laten groeien en bloeien. Een aantal van deze trends:

  • Voedings- en drankenbedrijven hebben een groei mindset
  • Automatisering is van cruciaal belang voor het aanpakken van groeibarrières
  • Veerkracht van de supply chain is een topprioriteit voor 2024

Door een groei mindset toe te passen en te investeren in technologieën die cruciale inspanningen verbeteren, zoals de zichtbaarheid van de supply chain en de optimalisatie van productieactiviteiten, kunnen voedings- en drankenbedrijven de komende vijf jaar aanzienlijke verbeteringen bewerkstelligen.

Digitalisering: de basis voor succes bij Tony’s Chocolonely, FrieslandCampina en Herman Jansen Beverages

  • In deze video vertelt Feike van der Werf, Head of IT bij Tony’s Chocolonely, waarom de branchespecifieke ERP oplossing van Aptean écht toegevoegde waarde heeft gebracht voor het bedrijf. 
  • In deze video vertelt Jo Tielen, CI specialist bij FrieslandCampina, hoe Patch OEE het bedrijf helpt het maximale uit hun productiefaciliteiten te halen. 

Ben je benieuwd hoe digitalisering de basis legt voor succes bij andere voedings- en drankenbedrijven? Kom dan op woensdag 17 april naar een Exclusief Event op locatie met Herman Jansen Beverages in het Jenever Museum in Schiedam.

Bron: Aptean