Nederlands kalfsvlees op Internationale Grüne Woche
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

Nederlands kalfsvlees op Internationale Grüne Woche

  • 17 januari 2020

In navolging van haar culinaire campagne in Duitsland trakteert de VanDrie Group, bezoekers van de Grüne Woche op een ontbijt met kalfsvlees. 

De Duitse consument stelt hoge eisen aan haar voeding en vraagt om producten die geproduceerd worden met respect voor mens, dier en milieu. Kalfsvlees van de VanDrie Group is een passend product bij deze consumenteis. De campagne van de VanDrie Group in Duitsland richt zich naast duurzaamheidaspecten op de veelzijdigheid van kalfsvlees. Door het aanbieden van zelf ontwikkelde recepten en bijzondere bereidingswijze staan minder traditionele vleesdelen in de spotlight. 

Dit sluit aan bij de inzet van de VanDrie Group om alles van het kalf te benutten, ook minder bekende delen. Die aanpak slaat aan, het Duitse aandeel in de afzet van de VanDrie Group is de laatste jaren gegroeid. Passend bij deze campagne serveert de VanDrie Group tijdens de beurs aan de bezoekers dry-aged kalfsvlees canapé.

Foto: Op de IGW begroetten Marijke Everts (Director Corporate Affairs VanDrie Group) en chef-kok Edgar Buhrs de minister van Landbouw Carola Schouten.

Bron: © VanDrie Group