Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
In navolging van haar culinaire campagne in Duitsland trakteert de VanDrie Group, bezoekers van de Grüne Woche op een ontbijt met kalfsvlees.
De Duitse consument stelt hoge eisen aan haar voeding en vraagt om producten die geproduceerd worden met respect voor mens, dier en milieu. Kalfsvlees van de VanDrie Group is een passend product bij deze consumenteis. De campagne van de VanDrie Group in Duitsland richt zich naast duurzaamheidaspecten op de veelzijdigheid van kalfsvlees. Door het aanbieden van zelf ontwikkelde recepten en bijzondere bereidingswijze staan minder traditionele vleesdelen in de spotlight.
Dit sluit aan bij de inzet van de VanDrie Group om alles van het kalf te benutten, ook minder bekende delen. Die aanpak slaat aan, het Duitse aandeel in de afzet van de VanDrie Group is de laatste jaren gegroeid. Passend bij deze campagne serveert de VanDrie Group tijdens de beurs aan de bezoekers dry-aged kalfsvlees canapé.
Foto: Op de IGW begroetten Marijke Everts (Director Corporate Affairs VanDrie Group) en chef-kok Edgar Buhrs de minister van Landbouw Carola Schouten.
Bron: © VanDrie Group
Vakblad Voedingsindustrie is een project van b2b Communications BV
© COPYRIGHT 2024 VOEDINGSINDUSTRIE | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN
Powered by Wallbrink Crossmedia © 2024
Een abonnement kost € 80,- exclusief 9% BTW per jaar.
Wij werken conform de privacywetgeving. Na uw aanmelding ontvangt u een e-mail met een bevestigingslink. Pas nadat u deze link heeft aangeklikt bent u geregistreerd als ontvanger van de nieuwsbrief. Vindt u de mail niet in uw inbox, kijk dan ook bij ongewenste e-mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec