Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
The platform 'Verspilling is Verrukkelijk' (Wasting is Delicious) aims to combat food waste. More and more companies are being mobilised against food waste. On 26 September 2018 no less than 7 new parties joined as partners. The 'Delicious Rules of the Game' were also launched on the 26th. By doing so, the platform shows how they want to combat food waste together.
The new partners are: Picnic, Bidfood, Boon's Markt, MCD Supermarkets, PLUS van Schaick, Hutten and Antropia. These companies carry out various projects against food waste. Picnic and Bidfood, for example, place a 'Verspilling is Verrukkelijk' shelf in their web shop. The PLUS provides a physical shelf.
The 'Wasting is Delicious' participants develop and sell tasty and beautiful products made from ingredients that would otherwise be wasted. This includes soup made from curved vegetables (Kromkommer), beer from old bread (Instock) and soap made from orange peels (Beeblue).
Bron: © Verspilling is Verrukkelijk
Vakblad Voedingsindustrie is een project van b2b Communications BV
© COPYRIGHT 2024 VOEDINGSINDUSTRIE | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN
Powered by Wallbrink Crossmedia © 2024
Een abonnement kost € 80,- exclusief 9% BTW per jaar.
Wij werken conform de privacywetgeving. Na uw aanmelding ontvangt u een e-mail met een bevestigingslink. Pas nadat u deze link heeft aangeklikt bent u geregistreerd als ontvanger van de nieuwsbrief. Vindt u de mail niet in uw inbox, kijk dan ook bij ongewenste e-mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec