Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
Wij doorzoeken momenteel meer dan 4.000 artikelen, een moment geduld...
De Sustainable Brand Index, een jaarlijks onderzoek onder 6.000 consumenten naar hun perceptie rondom duurzaamheid, heeft haar cijfers bekend gemaakt. Tony’s Chocolonely is wederom uitgeroepen tot het meest duurzame (voedings)merk van Nederland. Op een tweede plek in de voedings- en drankenindustrie staat Zonnatura, en op een derde plek Campina.
In de categorie restaurants staat La Place op nummer 1, gevolgd door McDonald’s en Starbucks. In de retailcategorie staat IKEA bovenaan, gevolgd door Philips en The Body Shop. En Albert Heijn staat op de eerste plek in de categorie supermarkten.
De Sustainable Brand Index heeft 167 Nederlandse merken meegenomen met dit onderzoek.
Het rapport is gratis te downloaden op de site van Sustainable Brand Index
Bron: ©Sustainable Brand Index
Vakblad Voedingsindustrie is een project van b2b Communications BV
© COPYRIGHT 2024 VOEDINGSINDUSTRIE | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN
Powered by Wallbrink Crossmedia © 2024
Een abonnement kost € 80,- exclusief 9% BTW per jaar.
Wij werken conform de privacywetgeving. Na uw aanmelding ontvangt u een e-mail met een bevestigingslink. Pas nadat u deze link heeft aangeklikt bent u geregistreerd als ontvanger van de nieuwsbrief. Vindt u de mail niet in uw inbox, kijk dan ook bij ongewenste e-mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec