Marketingrapport Slagersbranche 2018
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Kijk ook eens op

Marketingrapport Slagersbranche 2018

  • 12 oktober 2018

Marktdata.nl heeft een uitvoerig onderzoek uitgevoerd onder slagerijen in Nederland.

De onderzoeksresultaten zijn gepubliceerd in het Marketingrapport Slagersbranche 2018.

Het Marketingrapport Slagersbranche 2018 biedt een actueel en compleet overzicht van de branchestructuur, het inkoopgedrag, de leveranciers en hun marktposities, het mediagebruik en de ontwikkelingen in de slagersbranche in Nederland.

Het oriëntatie- en inkoopgedrag van slagerijen is helder in beeld gebracht. Voor producent, groothandel en branche gerelateerde organisaties is het van essentieel belang de doelgroep succesvol te kunnen benaderen en de eigen marktpositie te kennen. Het rapport is de ideale blauwdruk voor het marketingbeleid van toeleveranciers en branche gerelateerde organisaties.

Het onderzoek is objectief en onafhankelijk uitgevoerd. Hierdoor bevat het marketingrapport geen gekleurde analyses maar enkel zuivere management- en marktinformatie over de Nederlandse slagersbranche.

De branchestructuur en financiële kengetallen zijn helder in beeld gebracht. De data-analyses en het onderzoek zijn uitgevoerd onder bedrijven die in het Handelsregister staan ingeschreven onder de SBI-code 47221 (winkels in vlees en vleeswaren). Daarnaast zijn cijfers van onder meer het CBS verwerkt in de rapportage.

www.marktdata.nl

Bron: Beeld: © Pixabay