We're currently searching through more than 4,000 articles, just a moment's patience...
We're currently searching through more than 4,000 articles, just a moment's patience...
De combinatie van De Abdij Koningshoeve en Bavaria heeft geresulteerd in een constant aanbod van mooie bieren van het merk La Trappe. De brouwerij, gevestigd in het plaatsje Berkel-Enschot, is het decor van dit lommerrijk vocht.
De OSV-deelnemers aan het bedrijfsbezoek dat daar onlangs plaatsvond, kunnen terugzien op een zeer ontspannen en informatieve middag, met netwerken in de hoofdrol.
Het La Trappe bier opereert in een nichemarkt. Brouwerij Bavaria zorgt voor de noodzakelijke marketing rondom het door de monniken gecontroleerde brouwproces. Dat beide partijen hiervan profiteren bewijst de steeds groeiende omzet van het merk. Vele bezoekers uit binnen- en buitenland, bezoeken jaarlijks de in de abdij gevestigde brouwerij. Samen sterk.
La Trappe bier, met een hoog smaakgehalte, geserveerd in vorstelijk gevulde bierglazen maakten bij de OSV’ers de tongen los.
Source: Vakblad Voedingsindustrie 2014
Vakblad Voedingsindustrie is a project of b2b Communications BV.
© COPYRIGHT 2024 VOEDINGSINDUSTRIE | ALLE RECHTEN VOORBEHOUDEN
Powered by Wallbrink Crossmedia © 2024
Een abonnement kost € 80,- exclusief 9% BTW per jaar.
We work in accordance with the privacy legislation. After your registration you will receive an e-mail with a confirmation link. Only after you have clicked on this link will you be registered as a recipient of the newsletter. If you can't find the e-mail in your inbox, please also look at unsolicited e-mail.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aenean commodo ligula eget dolor. Aenean massa. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Donec quam felis, ultricies nec