AH-medewerkers: ‘Master in vers’
Ondernemers sociëteit voedingsindustrie
B2B Communications
Wallbrink Crossmedia
Check this out

AH-medewerkers: ‘Master in vers’

  • 05 June 2019

Albert Heijn zet vol in op het beste versaanbod in Nederland. Daartoe worden drie winkels per week omgebouwd naar het nieuwste winkelconcept met meer ruimte voor vers eten en kookinspiratie. Medewerkers krijgen bovendien extra opleiding en begeleiding, onder andere in een nieuw trainingscentrum in het Gelderse Enspijk. Hier worden duizenden winkelmedewerkers getraind in alles wat met vers te maken heeft. De focus op vers past in de filosofie van CEO Marit van Egmond dat Albert Heijn dé plek is waar consumenten de beste keuzes kunnen maken om lekker, gezond en verantwoord te eten.

Dagelijks vult Albert Heijn meer dan vijf miljoen borden. Volgens Marit van Egmond geeft dit Albert Heijn ook een grote verantwoordelijkheid. “Niet voor niets stellen wij ons versaanbod centraal in onze strategie. Wij zijn er namelijk van overtuigd dat lekker, gezond en verantwoord eten bijdraagt aan een beter leven voor iedereen. Verse producten zijn daarbij een onmisbaar onderdeel.”

Source: © AH